Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-15 23:11:04
88 limonams chiebrytės pašerti maisto pramonės nėra ir nebuvo. Dar "tikros
Europos" laikais vakarų vokiečius šėrė olandai :) Dabar praktiškai tik
išfasuojama Vokietijoje, nes kilmės šalies nurodyti, kaip ES reikalauja, jie
dažniausiai nesiteikia. Yra kažkiek regioninės reikšmės ūkinykų. Jų
produkcija geresnė, bet irgi galima vdupel užsirauti, nes jiems irgi reikia
iškišti savo truputį pagyvenusius maisto produktus. Todėl jei esi ne iš
gretimo kaimo ir ūkinykas tavęs nepažįsta, geriau pas jį nieko nepirkti :)
Tokios milžiniškoj šaly vienas klientas visai nieko nereiškia, svarbu
prakišti tam kartui.

Antra vertus, yra toks dalykas kaip geras vardas. Vokietija su geru vardu
labai susijusi ruskiams ir lietuviams. Esu tikra, kad supakavus tą patį
daiktą su vokiškom etiketėm, tautiečiams jis stebuklingu būdu pataps labai
skanus ir geras :) Ir jie staiga pasiryžę už jį mokėti brangiau. Kaip
pavyzdys visokie outletai skuduriniai - kiek lietuvių važiuoja specialiai
ten pirkti skudurų, kai tuo tarpu didžioji jų dalis siuvama postsovietijoje,
tame tarpe ir Lietuvoje :)