Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: MRT
Data: 2014-01-23 09:25:07
> Tik nereikia. Gi rašiau pirmoje savo žinutėje "...Apie aukštas materijas (alia gražesnis bokeh ir pan.) gal nesiplėskim - mane
> domina labiau techniniai niuansai.". Kaip dar kitaip paaiškinti, kad man įdomi grynai techninė kokybė, o ne menas?
> Gal taip paklausiu: ką duoda šviesus objektyvas fotografavimo procesui?

Yra situaciju, kai fonas neisplaukia arba buna fotkiu, kai fonas nerupi.
Sviesus objektyvas leidzia nedidint ISO (triuksmai) ir nekelt islaikymo (motion blur).

> Prie ko čia tas ISO, jei man reikalinga diafragma 5,6. Kuo tai įtakoja šviesus objektyvas?

Cia TAU reikalinga betkokioj situacijoj F5.6, kiti ja keicia pagal poreiki..
kartais ir F1.6 ar maziau naudoja.. O skaiciukai ir parodo kokia itaka gauni tam ISO,
jei nebuni uzsispyres ozys su tuo ne maziau kaip F5.6 (reikia to ar nereikia).

> Sutinku, ne į temą. Kitas palyginimas:
> atsistoja Fėja vakarop priešais Gizos piramidę (Eifelio bokštą ar bet kokį kitą objektą).
> Ir nori, kad ir Fėja, ir objektas už jos būtų ryškūs. Ką man duos tas šviesus objektyvas?

Jei nebutu poreikio pagal situacija prisukt diafragma, tai ji nebutu valdoma.
Tarkim turint giriama pigu 50mm F1.8 gali buti, kad prireiks su juo ir F16.
Kazkodel visiskai ignoruoji situacijas, kada atvira diagfragma butu priimtina.

Nemanau, kad ant tiek esi nesupratingas, kad is visko nesusideliotum bendro vaizdo.
Primenu, kad prie F5.6 sviesus ir tamsus - pats tau rasiau, kad skirtumo praktiskai nera.
Taip pat primenu, kad TAU netinkantis bokeh (kuri laikai menu) priklauso ir nuo geometrijos,
kurioje dalyvauja fotikas, objektas, fonas << t.y. atstumai. Ir taip, nepriklausomai nuo
to, kad su F1.6 tolumoje esantys dalykai jau tiek neisplauks, prisukus F - jie bus dar ryskesni.
Trecia, ka primenu - aukstas ISO nepatinka daugeliui, o ir tu del to pritari (tau jau 400 yra nelabai).
Ir dar patikslinu, kad "Gi nefotkini ištisai su 2,8 (max atvira) skyle" << sutinku, bet kartais tinka ir ji.
Del tu "kartais" - prie gero apsvietimo atvira diagfragma tebunie menas (visokie bokeh ir pan.)
Prie prasto apsvietimo atvira diagrafma - galimybe mazint ISO ir/arba islaikyma (menas - pasalinis poveikis).
T.y. jei apsvietimas leidzia prie F5.6 turet ISO100 ir koki 1/200s islaikyma (tarkim pakankama, kad motion blur nebutu),
tokiu atveju F2.0 ir turet ISO100 ir koki 1/1600s islaikyma (daugiau nei pakankama) = noras plauti fona.

Na ir menka isvada - tavo idealus fotikas ne FF, ne CROP, o itin_mazo_itin_kokybisko_sensoriaus "muiline".