Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: Aras
Data: 2014-01-16 17:39:58
Neteigiu. Tiesiog parašiau savo klausimą, kuris nesusijęs su kelione.
Jei privestume reikalą prie kelionių, tai iš savo patirties galėčiau pasakyti, kad šviesesnis objektyvas nereikalingas kelionėje, nes: yra brangesnis (rizika pažeisti ar prarasti); fotografuojama dažniausiai šviesiu paros metu (tamsesnis fokusuoja ir taip gerai). Kelionė - turiu omeny 90% tipinių kelionių, kurias siūlo dauguma turizmo agentūrų.

"Arba" mane ir supainiojo. Dabar supratau mintį.