Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: Aras
Data: 2014-01-22 15:34:33
Gerai :-)

>Siaip per daug drasiai kritikuoji sviesius objektyvus primesdamas savo kreiva naudojima.
Nepamenu, kad kritikuočiau šviesius objektyvus...
Apie kreivą naudojimą... Fotografavau virš 10 tūkstančių kadrų kambario apšvietimo sąlygomis be blykstės (archyvuose). Tempas greitas, diafragma turėjo būti ne mažiau 5,6, kai kada net 8, nes kitaip išplauks dalis teksto (knygos nelygios). Štatyvo naudoti negalėjau. Pakėlus ISO randasi triukšmai, kurie įtakoja tekstą. Tamron 18-50, f2,8. Jeigu palyginimui būčiau turėjęs kokį nors su 2,0 ir kokį nors su 4,0, tai galima būtų paeksperimentuoti dėl fokusavimo greičio. Kitų privalumų šiam atvejui nematau. Ar tai kreivas naudojimas?

Tik techniniai dalykai nulemia ir bokeh grožį :-)

P.S. 350D ISO kėlimas stipriai įtakoja - net tik su 400 man jau nelabai... Ypač, jei silpnesnis apšvietimas, o blykstės negalima. Naujesniuose jau patobulinti šitie dalykai.