Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: ig
Data: 2014-01-16 18:40:01
Dauguma placiakampiu peizazu kaip nesvarbu su kuo fotkinsi, vistiek
viskas rysku bus, o detalem ar portretui gali ir atidaryti. Arba
vakarejant be blico kanors idomesnio pagauti.

Teigini "tokias pat nuotraukas gali daryti ir namuose i kiema isejes",
galima prilyginti "vistiek visos tavo kelioniu fono fotkes ir
nevaziuojant rasi internete".

P.S. jei ka as tikrai neagituoju f1.4 fixu komplekto i kelione veztis,
pradejau replayijinti tik i teigini, kad sviesus objektyvai durniu
issigalvojimas. Aplamai.