Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: Rich
Data: 2014-01-17 09:35:29
Matricos kaitinimo savoka buvo skirta tik Diafragmai (skaityk islaikymui). Klausei kuo sviesesnis objektyvas geresnis - atsakiau.
Nieks nevercia nauduoti F/2.8, jei tau reikia F/5.6. Pasakiau tik, kad kaip taisykle, objektyvo, kuris "palaiko" F/2.8, nuotraukos kokybe prie F/5.6 bus aukstesne, nei objektyvo, kurio dydziausia skyle yra pvz., F/3.5. Parasiau "kaip taisykle", nes yra kruva BET (pradedant nuo L serijos objektyvu ir baigiant fotografo nenukarpytais nagais). Paimk i nuoma koki "gera" objektyva, uzsidek ant 350D ir palygink kadrus prie vienuodu parametru su kokiu KITinuku ir, manau, skirtuma pamatysiu kad ir su "pasenusia technika" vien del to, kad sviesesnio objektyvo stiklas (stiklu sistema) yra geresnis.

O siaip, jei isigylinti i kruva parametru ir nustatymu, o taip pat i fotografuojama objekta ar kompozicija, tai gyncas tampa beprasmisku. Nes jei viska tai ivertinti, tai visoje objektyvu visumoje konkreciam atvejui rasite TIK viena tam reikalui tobula objektyva. Nes vienu metu mane duomins BOKEH, kitu - distorsija, treciu - perspektyva, ketvirtu - vinjetavimas, penktu dar kas nors. Ir atitinkamai rinkaisi placiakampi, zooma, su asferiniais stiklais ar koki Tilt-Shifta. Jei viskam nera babkiu, tai rinkaisi toki objektyva, su kuriuo galetum panaudoti kuo platesni kadru spektra. Todel tenka rinktis ir aukoti eile vienu parametru del kitu. Ir sioje vietoje manau kad "dauguma" rinktusi sviesesni objektyva su siauresniu zoomu. Bet cia velgi subjektyvus dalikas.