Tema: Re: Objektyvas kelionei
Autorius: Niccolo
Data: 2014-01-19 14:10:01
Iš esmės teisingai šneki. Tik dėl meno ar plakatų - niekad nežinai.
Kiekvienoj kelionėj būna po vieną-du kadrus, kuriuos bent aš daryčiau
ant savo sienos dideliu formatu (vis neprisiruošiu :-) ). Bet kadangi
kelionės tikslas dažnai būna ne vien kokybiška fotografija, tai tenka
taikytis su šiek tiek muilo ir "nekokibes" vardan patogesnės kelionės.
Visa tai negalioja, jei kelionės tikslas - padaryti kokybiškų nuotraukų.
Tada jau reikia imti geriausia, ką gali įpirkti :-)