Tema: Re: Paaiðkinkit dël diafragmos
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-02 15:58:20
O tai nebus taip, kad FF foto aparato matrica yra kiek toliau nuo objektyvo,
nei cropo? Ar jos vienodu atstumu? Muilinėse aišku, kad matricos arčiau prie
objektyvo, o kaip yra su FF ir APS-C?

"Zhiniukas"  parašė naujienų news:n8qcdp$lvp$1@trimpas.omnitel.net...

Ant to pačio fotiko abiejų objektyvų kampas bus vienodas (beveik).
Ant FF uždėjus kropintą objektyvą gausi didelį vaizdo vinjetavimą iš kraštų.

"Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> wrote in message
> Aš suprantu, kad mm liks tie patys. Vadinasi jei aš ant FF kabinsiu 37 mm
> Mir 1B ir 35 mm Nikkor DX kampas pas juos abu bus vienodas? Reikia
> išsitraukti iš stalčiuko juostinį FF, užsukti 37 mm objektyvą ir
> pažiūrėti, kokį kampą jis rodo.
>
> "Zhiniukas"  parašė naujienų news:n8qb0n$kvh$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kampas bus didesnis, bet objektyvo mm liks tie patys.
>
> "Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> wrote in message

>>> objektyvu. Fotografuota nuo trikojo abu nukreipus į tą patį tašką