Tema: Re: Paaiškinkit dėl diafragmos
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-01 22:33:17
Taip. Bet tame ir esmė, kad triukšmai visą reikalą gadina. Norint juos
sumažinti tau teks kažkurį parametrą keisti.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n8o9k7$r8d$1@trimpas.omnitel.net...

2016-02-01 18:22, Sniegas rašė:
> Nori pasakyti, kad jokio skirtumo tarp FF ir APS-C? Triukšmų APS-C
> nuotraukose tikrai daugiau, nei FF. Aš turėjau Sony muilinę, prie 1600
> ISO nuotraukos nevartotinos, Nikon D5100 ir prie 3200 ISO daro
> pakenčiamos kokybės nuotraukas.

O kur aš rašiau apie triukšmus? Aš rašiau apie tai, kad pofig koks
sensorius, su tuo pačiu objektyvu vienodo apšviestumo sąlygomis reikės
naudoti tą pačią exposure. Be jokių ten ekvivalentų skaičiavimo.

> Kodėl man tikėti, kad tu žinantis, o ne apsimetantis žinančiu?

Nenori - netikėk.