Tema: Re: Paaiðkinkit dël diafragmos
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-02 15:22:44
Dar vienas klausimas - jei FF objektyvą, ant kurio parašyta 37 mm kabinsiu
ant FF fotoaparato, ar jo apžvalgos kampas bus didesnis, nei kad objektyvo,
ant kurio parašyta 35 mm DX kai jį kabinu ant crop foto aparato?

"MRT"  parašė naujienų news:n8q9id$jqd$1@trimpas.omnitel.net...

> Visgi kažkas ne taip yra teorijoje ir praktikoje. Galiu įdėti du
> pavyzdžius - vienas su 37 mm FF objektyvu Mir 1B, kitas su Nikkor 35 mm DX
> objektyvu. Fotografuota nuo trikojo abu nukreipus į tą patį tašką centre.
> Va
> tie 2 mm ir skiriasi, daugiau aš skirtumo apžvalgos kampe taip ir nematau.
> Pagal teoriją 37 mm FF objektyvas ant Canon cropo turėtų piešti kaip 59 mm
> DX objektyvas ant Nikon.

Taigi kampas ju toks pats (Nikon'o DX'a irgi reikia daugint is crop
faktoriaus).

http://www.dpreview.com/reviews/nikon-35-1p8g-n15
Nikon AF-S Nikkor 35mm 1:1.8G DX specifications
Maximum format size DX
Focal length 35mm
35mm equivalent focal length  - 52.5mm
Diagonal Angle of view 47º

37mm Mir 1B - 35mm equivalent focal length  - yra 1,61*37=59,57mm
Nikkor 35mm 1:1.8G DX - 35mm equivalent focal length  - 52,50mm

Canon EF-S, APS-C 26.82 -- Crop 1.61
APS-C (Nikon DX) 28.2–28.4 -- Crop 1.52–1.54