Tema: Re: Paaiškinkit dėl diafragmos
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-02-01 15:42:12
2016-02-01 15:17, Sniegas rašė:
> Aš FF neturiu, negaliu nei patvirtinti, nei paneigti tamstos teiginio.
> Teoriškai jei matricą pavadintume kibirėliu, o šviesą lietumi, tai į FF
> kibirėlį per tą patį laiką prilis daugiau vandens, nei į mažesnį APS-C
> kibirėlį. Atitinkamai reikia ilginti laiką, kad gauti tą patį kiekį ant
> FF ir APS-C.

Jei pripilsi į APS-C kibirėlį tokį pat kiekį, kaip į FF kibirėlį, tai į
mažesnį APS-C kibirėlį tas vanduo nebetilps ir bėgs per viršų,
pereksponuosi.

O šiaip nafig čia tokios tolimos nelabai į temą analogijos.

Juk kuo FF skiriasi nuo APS-C? Vieninteliu dalyku - matricos dydžiu.
Taigi, jei turi FF matricą, ant jos per objektyvą krenta šviesa. Tada tu
paimi ir uždengi tos FF matricos kraštus iki APS-C dydžio. Taigi,
nejaugi tau atrodo, kad atlikus tokius veiksmus, ant neuždengtos
matricos dalies ims kristi kažkoks kitoks šviesos kiekis?