Tema: Re: Paaiškinkit dėl diafragmos
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-01 16:22:19
Taip, šviesos kiekis kris toks pats, jei TĄ PAČIĄ FF matricą uždengsi iki
APS-C dydžio. Bet realybėje yra taip, kad ir FF, ir APS-C matricos dabar
turi apie 24 milijonus taškų, vadinasi APS-C matricoje taško dydis mažesnis,
ko pasekoje ant jo kris mažiau šviesos, nei ant FF matricos taško.
Analogiškai reikės arba keisti jautrumą, arba išlaikymą, arba diafragmą, kad
gauti tą pačią ekspoziciją, kaip ir ant FF.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n8nnbk$j11$1@trimpas.omnitel.net...

2016-02-01 15:17, Sniegas rašė:
> Aš FF neturiu, negaliu nei patvirtinti, nei paneigti tamstos teiginio.
> Teoriškai jei matricą pavadintume kibirėliu, o šviesą lietumi, tai į FF
> kibirėlį per tą patį laiką prilis daugiau vandens, nei į mažesnį APS-C
> kibirėlį. Atitinkamai reikia ilginti laiką, kad gauti tą patį kiekį ant
> FF ir APS-C.

Jei pripilsi į APS-C kibirėlį tokį pat kiekį, kaip į FF kibirėlį, tai į
mažesnį APS-C kibirėlį tas vanduo nebetilps ir bėgs per viršų,
pereksponuosi.

O šiaip nafig čia tokios tolimos nelabai į temą analogijos.

Juk kuo FF skiriasi nuo APS-C? Vieninteliu dalyku - matricos dydžiu.
Taigi, jei turi FF matricą, ant jos per objektyvą krenta šviesa. Tada tu
paimi ir uždengi tos FF matricos kraštus iki APS-C dydžio. Taigi,
nejaugi tau atrodo, kad atlikus tokius veiksmus, ant neuždengtos
matricos dalies ims kristi kažkoks kitoks šviesos kiekis?