Tema: Re: Paaiškinkit dėl diafragmos
Autorius: MRT
Data: 2016-02-02 13:03:02
> Man visai ne tas klausimas. Paprasčiausiai paėmiau 85/2 objektyvą ir iškilo klausimas ar diafragma keičiasi keičiant matricos
> dydį? Vieni sako, kad keičiasi, kiti sako, kad nesikeičia. Nežinau, kuriais tikėti. Dėl tų visų nustatymų fotografuojant viskas
> aišku, problemos nėra.

Priklauso, kaip tu supranti "diafragma":

From: "MumZer":
židinio nuotolis - liaudiškai naudojamas kaip matymo kampo vertinimas
ekspozicijos atžvilgiu diafragma nesikeičia
vaizdo (bokeh) - keičiasi = ieškoti - equivalent aperture
http://www.dpreview.com/articles/2666934640/what-is-equivalence-and-why-should-i-care

Nesikeicia - Objektyvo diafragma
Nesikeicia - ekspozicija / islaikymas
Keiciasi - kampas (zidinio nuotolis).. sensorius apsikropina krastus, kas netilpo i ji - von
Keiciasi - vaizdo (bokev), ryskumo zona ir pan..