Tema: Re: Paaiðkinkit dël diafragmos
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-02 15:49:04
Aš suprantu, kad mm liks tie patys. Vadinasi jei aš ant FF kabinsiu 37 mm
Mir 1B ir 35 mm Nikkor DX kampas pas juos abu bus vienodas? Reikia
išsitraukti iš stalčiuko juostinį FF, užsukti 37 mm objektyvą ir pažiūrėti,
kokį kampą jis rodo.

"Zhiniukas"  parašė naujienų news:n8qb0n$kvh$1@trimpas.omnitel.net...

Kampas bus didesnis, bet objektyvo mm liks tie patys.