Tema: Re: Paaiškinkit dėl diafragmos
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-01 15:17:33
Aš FF neturiu, negaliu nei patvirtinti, nei paneigti tamstos teiginio.
Teoriškai jei matricą pavadintume kibirėliu, o šviesą lietumi, tai į FF
kibirėlį per tą patį laiką prilis daugiau vandens, nei į mažesnį APS-C
kibirėlį. Atitinkamai reikia ilginti laiką, kad gauti tą patį kiekį ant FF
ir APS-C.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n8nl8c$hef$1@trimpas.omnitel.net...

2016-02-01 13:20, Zyza rašė:
> :) Na na, pasakyk tada - ką tame video ne taip sako ?

Aš nežiūrėjau ką ten sako, bet aš iš patirties žinau (o ir teorija
lygiai tą patį sako) - jei ant FF reikės eksponuoti ISO100, 1/125 sek ir
f/4, tai ir ant APS-C su tuo pačiu objektyvu reikės ISO100, 1/125 sek ir
f/4.