Tema: Re: Paaiškinkit dėl diafragmos
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-02 12:13:27
Man visai ne tas klausimas. Paprasčiausiai paėmiau 85/2 objektyvą ir iškilo
klausimas ar diafragma keičiasi keičiant matricos dydį? Vieni sako, kad
keičiasi, kiti sako, kad nesikeičia. Nežinau, kuriais tikėti. Dėl tų visų
nustatymų fotografuojant viskas aišku, problemos nėra. Veikia ant P, Av, Tv,
M. Ant kitų padėčių neveikia seni objektyvai. Ant Nikono iš viso veikia tik
ant M.

"Aras"  parašė naujienų news:n8pfes$3ra$1@trimpas.omnitel.net...

Su papildomom priemonėm gali ir ne tik manual.
O kad ir Manual, negi nerodo eksponometro kadruojant? Pagal tai ir
pasikoreguoji, ką nori. Ką čia dar daugint...