Tema: Re: Paaiškinkit dėl diafragmos
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-01 15:00:13
Su tais objektyvais tik manual ir eina fotografuoti. 85/2, 44/2 ir 37/2,8.
Man labiausiai patinka gamtoje su 37/2,8 fotografuoti - nustatei ryškumą į
begalybę, įjungei ant Canon Av režimą, nustatei maždaug diafragmą kokią 8 ar
11 ir fotografuoji peizažus nesukdamas galvos dėl ryškumo - greita ir
patogu, visos nuotraukos aštrios.

"Aras"  parašė naujienų news:n8ni88$fbi$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip, įdomu, kokiu režimu planuoji fotografuoti, kad skaičiavimais
užsiiminėji? Manual?