Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-05 09:30:48
Na jau najau, sendini save. NEBENT aš labai gėdingai apsipažinau, ir per TV ten ne tave rodydavo su sabakais įvairiais. Arba ten būdavo 20 m. senumo įrašai... :) Na, bet jei tikrai tau 55++, tai aš tada jus jūsinsiu. :))

Kita vertus, atsakymo į tokius klausimus nebuvimas daro bendravimą "internete" paprastesniu. Kiekvienam suteikiamos lygios galimybės, išskyrus tuos, kurie explicitly nori išreikšti /parodyti savo amžių/statusą, su tikslu, kad su jais būtų atitinkamai ir bendraujama.