Tema: Re: Q:del kates
Autorius: F20.0
Data: 2010-03-03 15:45:29
Keistas įsivaizdavimas, kad katė/šuo = žmogus. Tokiu atveju dikattūra yra ir
šunis ant pavadėlio su antsnukiais vedžioti. Kates tik namuose laikyti,
šerti tik tokiu maistu kokiu šeri, o ne duoti patiems susirasti ar
pasirinkti.  Marazmas kažkoks Jūsų pasisakymuose jaučiasi. Jei patinka, kad
katė kniaukia ar katinas apdirba visus namų kampus tai prašom, bet sakyti,
kad kastruojant/sterilizuojant pažeidžiamos jų teisės tai truputį
nesąmoninga.
P.s. turėjau katiną labai mylimą, jo nekastravau, nes galvojau kaip tamsta -
nehumaniška. Buvo primyzti visi namų kampai, pastovus kniaukimas. Pradėjau
leisti į lauką, grįždavo po kovų apdraskytas. Mirė po 1,5 metų po
pralaimėtos kovos. Kažkodėl dabar geriau nesijaučiu, kad leidau pagyventi
kaip tikram vyrui...