Tema: Re: Q:del kates
Autorius: W|T
Data: 2010-03-03 18:30:21
vassara wrote:
> Nes katinas neguli tiek kiek reikia ir užsimano eit būtent tada, kai
> prišukuota gaurų pilna :)) Išbandžiau procedūrą atlikt dviese - tada be
> jokių problemų. Vienas šukuoja o kitas "užima" augintinį :)

Ai čia tik dėl to sunkumai. Pas mane tai aplink raivosi iš malonumo
šukuojamas, o ir palaikyt viena ranka už galvos ne bėda, jei per anksti
pabosta :-)
O kiek tas iššukavimas "galioja"? Aš naudoju tokį "žmoginį" plaukų
šepetį, tai kol nusišeria, reikia pakartot kokius tris sykius procedūrą
maždaug kas savaitę. Su furminatorium gudriau kaip nors gaunasi?