Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-03 15:02:17
Na va. Mano atsakymas apie KANKINIMUS - ankstesniame laiške.
Aš savo kačių paklausiau, ar jos kankinasi - nepatvirtino.
Paklausiau, ar norėtų ant skerdikų stalo pagulėti - nepareiškė tokio noro.

Siūlau visiem su požiūriu "kankinimas! kankinimas!" surengti mitingą Vatikane P&P aikštėje, idant Popiežius bule priverstinai lieptų visiems katalikų kunigams nusipjauti kiaušus. Sinchroniškai (kad efektyviau būtų). Juk celibatas! Veistis jie neketina. Tai kokio velnio kankinti vargšiukus?

Čiak! - ir baigta. :)

Ar nori pasakyti, kad tavo augintiniai turi MAŽIAU teisių tavo namuose, nei tu pats? Ar tavo katė išreiškė norą būti sterilizuota? Ar norit pasakyti, kad katalikų kunigai GALI turėti savo nuomonę šiuo klausimu ir jie turi pilną sprendimų laisvę, o tavo asmeninė gyvenimo palydovė -katė tokios nuomonės neturi, ir tu pats jai valdžią ir diktatūrą uždėjęs?

Reziumuojant:
1) tai katei, kurią mažiau mylim, ir kuri neturi sąlygų NEsiveisti, buvo uždėta diktatūra (mažesnio blogio tikslu - skandinti kačiukus nenoriu). Vaikšto dabar po laukus ir tvartus stora ir apdujusi, bet supjaustyta ir "tikriausiai" labai laiminga.

2) toms katėms, kurias labai mylim, buvo uždėta švelnesnė diktatūra (na, bent jau taip AŠ manau) - t.y., jos laikomos tik namie, be galimybių pasi*** su nekastruotu ir laimingu LP katinu. Taigi, mylim sau savanaudiškai ir kankinam.

3) Mano namuose niekada nebuvo vartojamas žodis "veisti", taigi aš labai jautriai reaguoju į gyvūnų *khem* mylėtojus, matančius juose $$++.
Aš savuose naminiuose gyvūnuose matau tik $$--, bet čia jau moraliniai bet kurio žmogaus sąmonės sandaros aspektai. Gal geriau apie tai ginčykimės?