Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-04 14:18:20
mūsų jauna katė šiemet jau gal 4k. morčiavo. Tskant, savaitę - baliai naktimis, savaitę - siutimas tylomis po namus. Ir vėl po savaitės-kitos pakartoja.
Dėl draskymo visko, ką gali - žaidimas "kas - ką". T.y., ar tu sugebėsi išvystyti savo sugebėjimus tiek, kad suslėptum viską ten, kur ji nepasieks. Kita vertus, energija niekur nedings - išsilies pro kitą skylę maiše :)