Tema: Re: Q:del kates
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-03-04 15:00:35
Nu tai ir sakau - atsakomybe. Vaiku irgi juk neispirdolini be prieziuros is
namu, vistik rupi, ka veikia, ar pavalge, kaip mokslai sekasi, kokie isaugs.
Tai ir su augintiniu reikia cackintis, o ne isigijus ir pazaidus siek tiek
po to ji pamirsti.
As nesneku apie tokius dvasiskai suluosintus zmones, kurie gyvent moka tik
tarp naminiu gyvunu ir priesiskai ziuri i supanti pasauli, yra keletas tokiu
bobuciu kaimynysteje, gal vaikai nuskriaude, gal siaip ne tik kaulai, bet ir
smegenu lasteles praretejo, bet laiko istisas fermas namuose, tai pagaloji -
vistik ne jaunas zmogus, o kur desis ferma aTa atveju?
O ta sodo kaimyne ir ne mano sodo kaimyne kartais? :))) Liga kokia tai cia
jau, kai laikai 10-15 kaciu ir tik su jomis bendrauji, o i zmones ziuri kaip
i vilkus ar smauglius :)