Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-03 12:22:44
Tu čia apie mano vieną katę aprašei, tą tai suprantu.
O kniaukia ji dėl morčiaus, pavasaris už lango.
Atsistoja bledė 2 val nakties koridoriuje, kur ją VISI namiškiai garantuotai pro miegus išgirs, ir prasideda....

Žemes siurbiame, dar kai kurias gelbėja akmenų uždėjimas ant viršaus. naujus sodinukus po dangčiu slepiame. Smulkesnius daiktus iš slėptuvių kartą per sav surenku ir grąžinu vaikams. Žinai, kad dar neblogai - pakabinti 1 - 1.50 m aukštyje skambaliuką mažiuką ar šiaip mylimą žaisliuką, koridoriuje ant sienos. Tai bent jau turi kur pašokinėti. Aišku, kuo tvirčiau prikabinsi, tuo ilgiau kabės, tas tai faktas.

Gėles jau beveik visas persodinom nuo grindų (kur jos atsidūrė dūžtant vazonams) į plastikinius vazonėlius - tie patvaresni kritimams. Ir pasirodo, kad metodas "kuo aukščiau užkelsi - tuo saugiau" nepasiteisina, nes kaip taisyklė kuo aukščiau užgriozdintas vazonas, tai tuo VĖLIAU naktį jis nugarma nafig žemyn, pakeliui apdaužydamas stalviršius, klaviatūras bei monitorius.
Dėl vandens - ne didelė bėda, tik svarbu virtuvėje kriauklę švariai iššluostyti nuo riebalų, nes paskui grindys slidžios...

Jei griūnančio dangaus efektas nepadeda - paimk į ranką savo tapkę ir nusičiaudėk neužsičiaupęs. Skina po vonia per 0.05 mikrosekundės...