Tema: Re: Q:del kates
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-03-04 15:25:49
Nu, pas mus sode tai tikrai smagiau - kai pasipila kaciuku, tai is kokiu
penkiu -sesiu mazdaug valkataujanciu, o susirenkanciu pas mineta kaimyne tam
tikru metu paesti parsavedziu, tai norisi su optiniu taikikliu lipt i
vandentiekio boksta ir padaryt NEnaturalia atranka...
Kazkaip dingsta jie i vasaros pabaiga, gal isdalina kam, gal vanagai vistik
neprasnaudzia (syki vidury sodu ir vidury dienos mano suni bande didysis
apuokas atakuot, gerai kad paskutiniu momentu apsigalvojo, ar tai per
didelis jam pasirode). O siaip tai pauksciai, ypac perintys, kencia juodai,
padlos, net zuvis ismoko prude susimedziot.