Tema: Re: Q:del kates
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-03-04 14:43:01
Del valkatu - bomzu piktybiniu, tai galima ir pamastyti...
Jie, kaip ne kaip, turi (turejo) kazkokio tai proto rudimenta, bettaciau...
Kai matau apie konteinerius besitrinancius, rusiskai issireiskus "Losj'ius",
katrie nesunkiai arklini pluga patrauktu, tai kyla visokiu noru, o jiems,
matyt, kur kas geriau taip gyvent, nei eiliniam, nuo nepaliaujamu minciu
apie tai, kaip seima islaikyt nustekentam pilieciui.