Tema: Re: Q:del kates
Autorius: CatBlack
Data: 2010-03-04 09:21:16
yep, sutinku 100%.

"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message
news:hmlvk2$1op$1@trimpas.omnitel.net...
Kačių mylėtojas myli katę BŪTENT už tai, kad ji elgiasi kaip katė. Kad ji
kniaukia per morčių, kad ji drasko baldus, kad gėles varto ir mekena ant
paukščiukų lesykloje už lango. Už tai, kad ji tai ėda, tai neėda, tai nori
to, tai ano. Kad ją reikia panešioti po visus namus, paėmus ant rankų, o ji
labai ilgai ir nuobodžiai uostinėja kiekvieną medvaržtį ar kitą aukščiau
kabaluojantį šūdniekį.
Už tai, kad ji ateina pagulėti ant krūtinės ar ant skaitomo laikraščio ir
pamurkti ne tada, kai TU to nori, o tada, kai JI to nori. Už savo nuomonės
turėjimą ir savitą charakterį mes ir mylim kates. Ir sterilizavimas - mūsų
idealų išdavystė, nes mes PRIMETAME joms savo nuomonę.
Taip, šiek tiek savanaudiškas laikymas namie - irgi valios primetimas.
Tačiau mano akimis tokie dalyka net nesulyginami su pjaustymu ir normalios
hormonų veiklos trikdymu.

LP myli savo katiną už tai, kad tas ateina iš kiemo visas toks NAGLAS ir
ramus, pasipisęs su bobučių katėmis, ir simbolizuoja tvirtumą ir ramybę, o
ne skystablauzdiškumą ir "padlizinimą" (kaip mano sterilizuotas katinas
kaime).

Aš myliu savo jaunesnę katę (tą, kuri užknisa kniaukimu) už tai, kad ji moka
nuo sienos rikošetu imti kampus, už tai, kad, bledė, beveik visas gėles
išlaužė, ir kad visada vakare atvaro patychinti, ar nekyšo koks pirštukas iš
po antklodės. Ir už tai, kad pastoviai ryja be sąžinės graužaties iš visų
bliūdukų - reikia už durų laikyt, kol vyresnė ramiai pakramsnos.
Ir myliu už tai, kad nemyža man į tapkę vien dėl to, kad aną vakarą pasigavo
nuo manęs skraidančią tapkę, kuri atskrido už tai, kad "kai kas" nukosėjo
gerą šmotą mėsos nuo stalo.

Esu įsitikinęs, kad canis mylėtojai adekvačiai galėtų vardinti visus
pliusus, už ką jie myli savo šunis.
Beje, galiu pasirodyti pernelyg kategoriškas, tačiau "veisėjai" man po
mylėtojų kategorija nesipaišo. Nebent po "mylėtojų-mėgėjų" kategorija.

Tad man nemalonu būti išvadintu "kačių kankintoju" iš kažkokio nupiepusio
"veisėjo" lūpų. Keep it for yourself. :)))