Tema: Re: Q:del kates
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-04 09:34:36
Faktai, Faktai. aš gi sakau "visapusiška". Dėl veterinoriaus - na, vienas tai labai intensyviai "įkalbinėjo" sterilizuoti. Kita (mergina!) visgi taip agresyviai nesielgė, gal pati solidarizuojasi. :) Žodžiu, kol kas man ATPK už gyvūno kankinimus niekas nepritaikė (mol, nesterilizuoju - blogas aš!), reiškia, nėra visuotinai priimtos normos sterilizuoti bet kurią "neveistiną" katę.

Aš pakankamai gerai suvokiu tas šonines priežastis, dėl kurių yra skatinamas sterilizavimas - t.y., kad neatsakingi šeimininkai, išmetę savo augintinį lauk, neskatintų neprižiūrimų gyvūnų dauginimosi. O ten visokios pseudobaimės apie "ligas" - tik davai nereikia gal? Ar man čia alegoriją į merginas irgi vesti, mol laikas visoms bent 2 kartus pagimdžiusioms priverstiniu būdu pjauti lauk gimdą su kiaušidėmis, nes gi cistos, kaklelio vėžys, ir tt ir pan....
Ir krūtis nafig nupjaunam, kad sutaupytų sveikatos priežiūros sistema pinigų už nemokamas mamogramas.

O teigiamo poveikio aš neieškau. Viskas, kas jai duota - jai reikalinga. Tiek estrogenų lygis kraujyje, tiek ir išsisiutimas ar pasitrainiojimas. Vienintelis "nepatogumas", kurį aš matau nesterilizuotuose gyvūnuose - patinų teritorijos žymėjimas. Ir jei šeimininkui tai labai trukdo mylėti savo katiną - jam ir spręsti. O kadangi man tai vis tiek nelabai priimtina, tai aš tiesiog renkuosi NEauginti (neprisiriškti prie) katinų-patinų. Easy?

Dangys genda, ir jie yra gydomi, o ne išaunami nafig visi iki vieno, "profilaktiškai", ir įstatoma plokštelė.
O tonzilės netikiu, kad ir vėliau neatlieka visiškai jokios funkcijos. Mano supratimu - pirmasis barjeras išorinėms baciloms stabdyti nuo patekimo giliau į organizmą. Ir vėlgi - kadangi tonzilės neatneša jokio "nepatogumo", tai jos gi ir nėra masiškai sistemingai pjaustomos trečiadieniais po pamokų mokykloje visiems septintokams.

Katei gimda ir kiaušidės bei jų veiklos rezultatai būdami organizme MANAU neša mažesnį blogį, nei kad neštų jų nebuvimas / perrišimas. Kiek man žinoma, badu nenumirė dar nei viena katė, negavusi katino.

J.