Tema: Re: Q:del kates
Autorius: A&G
Data: 2010-03-04 15:59:00
bet kokiu atveju tai tik padidina valkatu skaiciu, kad kaciukus dovanoja ar isdalina draugams dar nereiskia kad tie draugai ar nedraugai juos ir augins iki smerties, nes daznas susidures su jau aprasytomis problemomis ismeta gyvuna lauk. reikia klaust veiseju ka jie tokiu atveju daro, gal ir tokiais atvejais veterinarai atlieka kazkokias proceduras