Tema: Re: Q:del kates
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-03-04 14:51:27
Nu, tikrai ne as, cia neseniai prasidejo tokie nesusipratimai :)))
Mano kate yra veisline, britu trumpaplauke, dvi vadas kaciuku sekmingai
ismaitino, kiek girdejau, visi sveiki auga.
Vyresnioji dukra atskirai gyvena, paeme viena katinuka, tas isaugo nerealaus
dydzio, tai net minciu nera apie kastracija - meilesnio ir tvarkingesnio
gyvio tarp kaciu (kaciu ir katinu) dar nesu mates. Jokio teritorijos
zymejimo, jokiu zbitku namie, net ilgesni laika palikus, didziausias jam
kaifas, kai niurkai, visi mes sutirpstam nuo tokio katino :)