Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-21 20:57:25
Geros tamstos teorijos:

Nr1 Alkstanciuju daugeja todel, kad  durniu ir nevykeliu  daugeja (kazin, kas itakoja tu durniu daugejima?)
Nr2:  MAN gerai, o jei kazkam blogai-tai tik todel, kad jie  dirbt nemokejo. (kazin, ka tavo buvusi mokytoja i tai pasakytu)

Kita vertus...Yra posakis: "Sotus alkano neuzjaus" Jis tarsi specialiai paciam rasytas :)