Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Contax
Data: 2011-02-20 16:04:39
Tai ar bent suvoki kiek, kad sovietijoj žmogus  gaudavo bene 1/5 savo
uždirbtų pinigų? Kad gamyba buvo visai neefektyvi ir visa sovietija, taip
kaip dabar Rusija gyveno iš naftos ir dujų eksporto. Nes kitaip visiškas
krachas. Kai nafta atpigo, sovietija ir subyrėjo. Iš tų nesumokėtų pilnai
algų ir buvo visokie pionierių lageriai dotuojami, tik to visokie
šiuolaikiniai vištagalviai negali suvokti.
Kitas dalykas, kad dabar Lietuvoj viskas išvagiama nedidelės grupės žmogėnų,
todėl ir dejuoja kiti, kad blogai gyvent. Bet kas gi dėl to kaltas - ogi tie
patys dejuotojai, vis norintys išsirinkti eilinį gelbėtoją, kuris ateis ir
visko DUOS. Lietuviai gyvena blogai dėl savo durnumo. Estai, turėdami tokius
pat resursus bet ne tokias glušas galvas, gyvena gerai ir įsivedė eurą. Ir
gyvena nepalyginamai geriau nei rusai Tambove ar Viatkoje, nors Rusija
pertekus visokių žaliavų. Maskva - ne Rusija. Miestas pokazuchai.