Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Laimis
Data: 2011-02-20 22:57:00
Gintas rašė:
> Pasikrapstes savo makufeli, pagalvok laisvalaikiu-ar butinai, nuo
> rusu atsiskyrus, reik karvides ant plytu isardyt? Ar butinai reik

Tpfu, prašliopinau. Jau galvojau klausi ar būtinai reikėjo nuo ruso
atsiskirt...
Nepaisant viso š, kuris buvo užprognozuotas suirutės ir pereinamuoju
laikotarpiu, tačiau palyginus su ta pačia tavo nostalgiškąja
Rasieja/Sovietija, vyko kur kas civilizuočiau, kultūringiau, saikingiau,
aš manyčiau, tavo akį turėtų užkabinti krūvos yrančių kolūkinių
kompleksų pastatų visos LT laukuose išsibarsčiusių. Nu labai jie
reikalingi. Nu labai...
Su kolchozais, tai toks žiaurus promachas gavosi, sutinku -- būt dabar
tiek mėsos, pieno, kad nors visą Briuselį načert užverst ir paskandint.
BVP kolchozai į neregėtas aukštumas ištemptų, gautume algas kaip
fokiečiai, kapotume dešras kaip ispanai, būtume aptekę pieno melžimo
nano technologijom iš Japonijos ir lygių mums nebūtų!