Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-20 23:18:39
tuom, kad japonas(?) kosmonautas vaziuoja pas juos mokytis, o ne jie pas japonus  Tuom, kad tai amerikonai, prase ju raketu, kosminiai stociai aptarnauti, o ne jie amerikonu. Tuom, kad tai mes prasom (prasydavom) is ju branduolinio kuro kaseciu, o ne jie is musu. Tuom, kat jie patys savo dangu saugo, o mes prasom to kitu. O svarbiausia tuom, kad panoreje jie gali be visu aplinkiniu  apsieiti :) Ko jiems reikia jie turi, ko reikia pasigamina.  Tegu ir ne viska aukciausios kokybes, bet jie issivercia