Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: vaikis
Data: 2011-02-21 08:40:40

On 2011.02.20 23:18, Gintas wrote:
> tuom, kad japonas(?) kosmonautas vaziuoja pas juos mokytis, o ne jie pas japonus  Tuom, kad tai amerikonai, prase ju raketu, kosminiai stociai aptarnauti, o ne jie amerikonu.

Galbūt todėl, kad japonas (?), visą laik skirdavo mažą dalį savo BVP
pasiskraidymams, nes jam reikėjo pastatyti gamyklas, kurios gamintų
protingiems rusams lengvasias mašinas, kompiuterius, telefonus, buitinę
techniką. Ir kada pamatė, kad pakankamai turi, kad pradėt skrajot,
padarė tai pigiau, neaukodami savo žmonių gerovės - išsilavinimo,
sveikatos, laisvių. Amerikonai galėjo ir patys aptarnauti stotis. Tik
vėlgi, yra kas tai daro pigiau. Ir tuoj tie patys protngi rusai liks su
"nosim" - stoti aptarnaus privačios (!) amerikiečių kompanijos. Sako tau
tai ką nors?

>   Tuom, kad tai mes prasom (prasydavom) is ju branduolinio kuro kaseciu, o ne jie is musu.

Pasodink žmogų "ant adatos" ir tapsi vienintelis ir mylimiausias
tiekėjas. Jauti panašumą. O šiaip išsikraustydami. galėjo ir tą turtą
pasiimt. Kaip ir daug kito. Vien didelę paslaugą būtų padarę, jei būtų
bendraminčius pasiėmę. Pvz. tamstą.

> Tuom, kat jie patys savo dangu saugo, o mes prasom to kitu.

Atkreipk dėmesį, nuo ko tie "kiti" mus saugo. Na ir jei 50 metų būtų
nereikėję gyvent "draugiškoje" sandraugoje ir statyti kosminius laivus,
esu įsitikinęs, šiandien dangų ir patys būtume finansiškai pajėgus saugoti.

> O svarbiausia tuom, kad panoreje jie gali be visu aplinkiniu  apsieiti :) Ko jiems reikia jie turi, ko reikia pasigamina.  Tegu ir ne viska aukciausios kokybes, bet jie issivercia

Taip taip. Ir visi važinėjasi ladomis, telefonai pas visus sputnik,
kompiuteriai pas visus (net nežinau ką jie buvo kada pasigaminę). Viena,
ko turi - tai gamtinių išteklių. Ir žmonių. Tame tarpe ir daug protingų,
kuriems koktų nuo valdžios propogandos ir jos pakalikų.