Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Contax
Data: 2011-02-21 14:17:16
Kad alkstančių daugėja, terodo viena - durnių ir nevykėlių visada buvo ir
bus. Lietuvai dar be to yra 50 metų daužyta per galvą sovietiniu vėzdu. Dėl
šios priežasties nemokančių gyvent nesovietinėj sistemoj procentas
santykinai didelis.
O jei pažiūrėti atidžiau, ne per sovietinius akinius, reali padėtis tokia -
Lietuva yra tarp 25 pasaulio valstybių, kurise geriausia gyventi -
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/lietuva-tarp-25-pasaulio-valstybiu-kuriose-geriausia-gyventi-rodo-tyrimas-56-78689
Nes didesnė pusė pasaulio žmonių pragyvena už 2 $ per dieną. Todėl nereikia
lieti krokodilo ašarų kad pensininkams blogai ir tt. Jei pensininkas visą
gyvenimą nemokėjo dirbt o tik kombikormą iš fermų tempt, tai jam dabar ir
blogai. Aš irgi pensininkas, ir man pinigų PAKANKA. Dar ir lieka.