Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-20 22:42:11
Pasikrapstes savo makufeli, pagalvok laisvalaikiu-ar butinai, nuo rusu atsiskyrus, reik karvides ant plytu isardyt? Ar butinai reik pradet desras gamint is miltu? Supjaustyt zvejybini laivyna? Isparceliuot tuberkuliozes dispanserius? O gal butinai reikejo  privatizuot vos ne visu ezeru aplink Vilniu, pakrantes? Nu ar butinai ? Cia kas, privaloma atsiskyrimo nuo rusu salyga? Kiek dingo valstybinio turto? Tempe juk visi, kiek galejo, kaip bebrai :) Uzsienieciui atvaziavus i Lietuva jau brangu musu  parduotuveje. O mes vis didziuojames. Tarsi pensijos dydi siekiancios buto apsildymo saskaitos-BUTINA IR PRIVALOMA laisves kaina. Darom durnystes ir visas jas nurasom laisves saskaiton. Nustebus, kaip cia cukrus, gali pas mus kainuot 2,37, kai Vokietijoje 1,90, iskart busi apsauktas komunistu.   Mat norint laisvam but-privalu moket daugiau uz cukru nei vokietis!  Kaip tas vokietis laisvas, jeigu jis tiek temoka? I Rusijos centra jis mat man siulo nuvaziuot :))))))))