Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: quercus
Data: 2011-02-21 10:45:14
Gintai,

Yra du pagrindiniai pilieciu tipai:
1) tie kurie kuria savo laime patys ir
2) tie kurie nuolat dejuoja ir jiems laime turi kurti KITI.

Lietuva nera kazkoks unikumas siuo klausimu - abieju tipu zmoniu yra bet
kuriame kraste.
Lietuvos problema ta, kad sovietine praeitis pagamino 2 tipo zmoniu DAUG
daugiau.
Todel klausti ar i tinkama puse nuplaukeme - beprasmiska.

Pensijos karpomos todel, kad biudzete nera pinigu is ko tas pensijas moketi.
O pinigu nera
todel, kad daugiau dejuojanciu, negu dirbanciu. Maistas, Gintai, brangsta
visame pasaulyje
ir dar brangs. Taip pat kaip ir kuras. Niekur pasaulyje stipendijos
neskirtos islaikyti studenta,
o tik paskatinti. O kas gi turetu tau nupirkti vaistus, dejuotojau? O kodel
dantistas turetu
dirbti uz dyka? Kodel knygos turetu kainuoti 20 kapeiku?

Dejuotojams noriu pasakyti - kiekvienas zmogus gauna atlygi toki, kokio jis
vertas.
Zmogus turi pats nuspresti, ko jis vertas. Ir atitinkamai daryti isvadas -
t.y. paklausti saves:
"ka as padariau, kad gyvenciau geriau?"

Turetume buti laimingi, kad dabar galime to saves paklausti. Gi sovietineje
tevyneje uz mus
buvo paklausta ir atsakyta.

Sekmes, Gintai.

--