Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-20 18:11:56
As asmeniskai nemanau, kad rusai neturi geru pilotu. Salis didele, pasirinkti yra is ko,  lektuvu turi senai ir nemazai. Nuvertinti nieko negalima-nei cecenu, nei zydu, nei tu paciu rusu. Visi jei turejo ir pergaliu ir pralaimejimu.

Nesivelkim i diskusija apie cecenus. Pastaruju drasa neturetu but matuojama  mokiniu paemimu ikaitais.