Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-21 11:25:20
Esme ne tai kiek kas kainuoja, o tai koks yra kainos santykis su gaunamomis pajamomis.Prie ko pasaulyje brangstantis maistas, jei vokietis moka uz cukru maziau, nei tu? O alga kieno didesne?
As nedejuoju. As tik siulau kiek akis atmerkti ir ivertinti situacija.Bent jau ivertinti, rozinius akinius nusiimti.
Tiems, kurie siulo i Rusijos gluduma nuvaziuot, pasiulyciau pirma patiems Lietuvos kaime pasidairyt.Ar bent zinote, kad dazname kaime nebeliko jokiu ambulatoriju? Pasto? Parduotuves?
Tiems, kurie sneka apie tai, kad zmogus gauna, tiek kiek yra vertas-siulyciau nesistebet, kad kodel tiek yra dumianciu is Lietuvos. Gal dumia ten, kur yra vertinami?
Seniau-uz viska Maskva kaltinom. Dabar jau  neber ko. Kadangi save kaltinti sunku-balieka atkakliai sau kartot, kaip viskas saunu. Ilgai tai darant-imanoma save itikinti. Bet va-atejo kaimynei mokestis uz siluma, atejo pranesimas apie ikritusia pensija ir sedi su panarinta ta galva. Eik, jai visus savo, cia surasytus klausimus, pateik. Manau, kad smarves paciam neuztektu.

Daznas mano, kad  pensininkai durni, jiems mirti laikas, kam jiems pinigai, vaistai, maistas. Tarsi patys nezadetu niekada pasenti arba isivaizduoja, kad turimos santaupos netirpstancios.