Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-20 15:23:24
Žinai, aš atsimenu, tarybiniais laikasi CCCP buvo paskleista tokia nuomonė,
kad žydai iš viso nemoka kariaut. Tipo, tik iš už kampo ir kreivu šautuvu.
   Panašiai kaip dabar apie estus, suomius "tormozus". Nors, sakykim
autosporte suomiams, estams rusai neprilygsta.

O bet tačiau, 1937 metais Ispanijoj rusų pilotus irgi mušė kas tik norėjo.
Tai ir neaišku, kur tie gerieji.
  Drąsūs jie bombint Grozną, kai žino, kad čečėnai aviacijos neturi.