Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-20 14:24:22
Ka turejo? Sunku sulyginti, ka tada turejo su tuo ka dabar turi ar su tuo, ka butu , jeigu butu buve :)

Daugeliu dalyku neimanoma ivertinti kokiu tai laimes koeficientu. Bet kazin ar kas neigs, kad valytojos vaikas galejo stovyklauti Giruliu pionieriu stovykloje , esancioje ant juros kranto, nesnuskriaudziant  seimos biudzeto. Maudytis silto vandens vonioje galejo visi, turintys buta su centralizuotu sildymu ir nesukt galvos, kad tam malonumui pensijos gali neiztekti. Del komunaliniu mokesciu-algos visiems buvo pakankamos. Man besimokant, technikumo stipendijos ( o veliau ir univero) PAKAKO susimoket uz baraka ir maista. Tai sudare prielaidas issilavinima ir specialybe gauti  netgi gudaus kaimo gyventojui! Dantu remontui-nereikejo sukaupti keliu menesiu algu. Eilinis pilietis , parodes savo komunisto bilieta, partijos komitete galejo  iduot vagianti valdininka (ir gana veiksmingai). O kur galimybe vaiksciot po miskus, stovyklauti prie norimo ezero, dalyvaut pionieriu diskotekoje buvusiuose Oginskio rumuose? Kodel nerodai, uz kiek USD buvo galima nuvaziuot traukiniu skersai visos SSSR, ypac su studento bilietu?  Kaune pasikelt i kalna funikulieriumi kainavo 1 kapeika (na, reiktu pasidomet, gal Levas gali kokio pensininko paklausti)!  Ir dar boba sededavo, alga gaudavo uz atplesiama bilietuka :) Uzsienieciai toki bilieta uz relikvija skaite-pigiausias transportas pasaulyje :)

Aisku-buvo ir visokiu minusu. Taciau teisybiu yra daug.  Kuri jinai teisinga? Suvirintojui Uspaschikui-jinai vienokia. Visa gyvenima pedagoge pradirbusiai moteriai ir dabar is pensijos neisgalinciai susimoket uz buto sildyma -jinai kitokia. Turtingu tevu vaikui, izvaziavusiam i Londona mokytis-dar kitokia. Norinciam gaut aukstaji issilavinima , gabiam Paprudziu kaimo abiturentui,  taciau neturinciam kur Vilniuje gyvent, dar kitokia.  As nezinau, kuri teisybe teisingesne.