Tema: Re: watt-metras
Autorius: Laimis
Data: 2017-04-04 15:39:21

kef rašė:
> Nuoroda tai be reikalo ikisai. Koki bybi autorius matuoja su
> replem, a? Juolab reblem skirtom kokiems 500A. Setupas fotkeje
> idomus. Gerai lentele. Toj pacioj lentelej fluko amperai ir kitu
> prietaisu watai bei PF. Chuli nera to pigiako PF? Chuli nera visu
> rodomu sroviu? Zodziu bullshit, nekalbant apie tai kad ko gero
> tikrino tik viena, gal brokuota exemplioriu. Taip kad pievos.

Čiukčia nie čitatiel...(ne vienetinis egzempliorius). O gal Fluke
brokuotas, o gal jis 500A (nors ir čia čiukčia nie čitatiel: True RMS;
tikslumas ~2%), gal tas, gal anas? Nu gal, bet va faktas: pasitaikė
toks šūdukas buityje, matuoji sau patenkintas ir darai idiotiškas
išvadas. Nes tikslumo tau pakanka, o kosmoso nereikia...
O kai tokie skirtingi šūdukai du ir jų rodmenys skiriasi per 50-100%,
tai nekyla minčių apie kosmosą?
Na bent štai tau dar prašom (tipinis ir veikiausiai 100%'inis
kill-a-watt klonas):
http://goughlui.com/2015/12/24/teardown-accuracy-testing-lp7663-kill-a-watt-clone-power-usage-meter/

> Tu man pasakyk kaip tu naudotum ta savo tikslu matuokli uz 500
> namuose ir kodel negali to pacio padaryti su pigiu. Vat gal jamk
> savo namuose ir pamatuok ir parodyk su skaiciais kaip blogai tureti
> toki kurio negaila ismesti.

Aš jau pasakiau. Pigūs — neprognozuojami ir grybauja su skirtingomis
apkrovomis neprognozuojamai. Kol neįsitikinęs, kad matuoja teisingai,
negali tikėti net ir brangesniais. Ir 15-50+% tikslumas arba kitaip
tariant pieno riebumas vargiai ką galėtų tenkinti. Net buityje. Tada
jau tiksliau ir paprasčiau mastech'u srovę pamatuoti ir primesti iš
akies/lemputės PF.
Taip pat patariau, kad norint buityje adekvačiai matuoti
galią/energiją, pasiimi faking eilinį el. skaitiklį (ne už 500, o už
2-3x žaislinio wattmetro kainą, t.y. kiek ten, jie? 20-30+€?) ir
adekvačiai *matuoji*, kiek tau prisuktų kitas skaitiklis, pagal ką
galiausiai ir moki/ekonomija.

> O del spec. mikres poreikio ir integralu sudetingumo - paistalai.
> Kad ir specializuota ir brangi, mikres kaina visada priklauso nuo
> kiekio, o buiciai kosmoso nereikia.

Faktas yra tas, kad be specialios IC tie watt'metrai, kaip taisyklė,
yra pusiau invalidai. Paistalai kol kas yra tavo įsitikinimas, kad su
eiliniu mcu galima pasiekti kažkokį adekvatų tikslumą. Reikalų
skaitmeniniame domain'e ten yra nemažai (pasinagrinėk paprasčiausias
specializuotas IC).