Tema: Re: watt-metras
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-04-02 21:44:07
On 4/1/17 22:46, Laimis wrote:

> Atidžiau panagrinėjau. Taip, esi teisus. Didesne, bet dalimi. :-)
> Aktyvinės galios/kwh skaičiavimui interguojama momentinė galia (i*u),
> nes taip tiesiog tiksliau (nei sudauginti Vrms ir Irms; du kart
> paklaidos, plius dar Vrms juosta tik 260 Hz), tačiau apparent power
> (VA) jau skaičiuoja iš Irms ir Vrms.
> Žodžiu: be RMS skaičiavimo, sunkiasvorės mcu artilerijos (daugyba,
> šaknis) vis tiek neišsiverčiama. Plius dar aibė naudojamų filtrų
> praktiškai visiems parametrams apskaičiuoti, tai jie juk ne
> analoginiai (tad vien per šią prizmę galima įvertinti skaitmeninio
> [...]

Na, gal neverta taip dramatizuot :)

Taip, klasikinis bendro naudojimo MCU siuo atveju yra tiek pat
veiksmingas kaip ir zolytes skutimas kirpejo zirkliu pagalba.
Galimybes ir universalumas pzdc, galima karpyt kas trecia stiebeli,
zigzagais, bangom ar netgi trecioj eilej 32352'a stiebeli palikt
nekirpta, bet biski uzspypsi judint pirstus :)

Zymiai pigiau ir greiciau yra specializuoti sprendimai tipo zoliapjoves.
Universalumas ir lankstumas nera tokie kaip kerpant zirklem, bet uztat
pasidaro greit ir paprastai :)

Zodziu nei daugyba nei saknis demesio vertu problemu tiktai nesudaro.
Jei ka, visokias saknis ir kitus dalykus traukiojo gudziais 196x metais
is banaliu tranzistoriu surinkti staliniai kalkuliatoriai.

But brangi beje tokia mikroschema visai neprivalo, jei tie filtrai ir
skaiciuokles nekonfiginami dinamiskai tai techniskai nera kazkoks
baisiai didelis stebuklas. Viskas priklauso nuo gamybos kiekiu ir rinkos
"jautrumo" kainai.