Tema: Re: watt-metras
Autorius: Sail
Data: 2017-03-30 13:45:31
Tame ir saknys, kad toliau laidumo reiksmiu lentelej nematai. O turetum
pagalvoti, kaip tie skirtumai pasireiskia tavo sistemoj.

Masina issiurbus gi irgi geriau vaziuot turi, nes joje svorio maziau lieka.
Ar jauciasi?

Vat dabar ta klausima blusinetum kas ir kaip, o apie vejo krypti ir stipruma
nepagalvotum, kas realiai itakoja trauka desimt sestuoju kartu daugiau nei
issiurbtos dulkes.

Tas pats atvejis ir su vario / sidabro laidu. Kol neilendam i megahercus,
tol px. Skirtumas yra, bet be kosminiu prietaisu jo ismatuoti tiesiog bus
neimanoma.