Tema: Re: watt-metras
Autorius: Kesha
Data: 2017-03-29 12:53:14

> tai visi saldytuvai ja turi.
> kamera man asmeniskai yra nepamainoma, nes uzsisaldau kartas nuo karto mesa
> ir kt gerybes. avieciu nuo vasaros dar pilna. ir tik 4*.

alia turi ir tikrai turi truputį skiriasi, nes bent pas mane tai
atskiri du stalčiai, vienas reguliuojamas drėgnumas, kitas ne, ir
veikia tikrai geraiu ir efektyviau, nei tik kaip šaltesnė vieta virš
kameros.
O šaldiklį aš turiu ir atskirą, bet šaldytuve irgi yra, bet jei reikėtų
rinktis nulinė zona ar šaldymo kamera, tai liktų nulinė zona :)