Tema: Re: watt-metras
Autorius: eMJei
Data: 2017-03-30 15:06:01
nu gal nejuokauk. tai as puikiai suprantu nora viska datempti iki
"skirtumas yra nykstamai mazas". Bet pradine ideja daug ambicingesne -
"tai priestarauja fizikos desniams". nuopuolis baisesnis nei valstieciu
partijos. kol kas nei valstybiniu vaistiniu, nei valstybiniu alkoholio
parduotuviu...

mano teisingiausia butu nekelt sparnu, ir tiesiog pripazint kad tai tera
JŪSŲ ASMENINĖ NUOMONĖ - jog dydžiai , JŪSŲ MANYMU, per menki, jog turėtų
kokią nors įtaką - ir prie to pasilikt, nekišant jokių prieštaravimų
fizikai (ką iš esmės sunku įrodyt, tiesa sąkant niekam, nėra pavykę).