Tema: Re: watt-metras
Autorius: eMJei
Data: 2017-03-29 13:05:16
chebra ne chebra, bet tu skirk dalykus irgi fizikoje, kur priestarauti
fizikiniams desniams, pvz omu desniui, ir kur nagrineti "stipriako
maitinimo laido itaka garsui", kur nei tu man pateiksi irodymu kad tai
priestarauja fizikos desniams, nei tavo pikti draugai is omnitel.audio.
Tai perdaug kompleksiskas reikalas. Beje ta tavo "chebra is audio" , as
galiu pasakyti pati pykstasi su fizika, aiskiai visi vadoveliai raso jog
sidabro elektrines savybes yra geresnes uz vario, ir gan zymiai, o jiem
matai vistiek "nera itakos tarp jungiamuju kabeliu" :))) ? kaip paasikint?