Tema: Re: watt-metras
Autorius: kef
Data: 2017-03-31 16:55:25
Sakai jie jama ir tupai ziuri poslinki tarp U ir I? O kas trukdo tam
vidiniam kontroleriui samplinti, kad ir daug mazeniu dazniu nei kad
reikalauja kokybiskas matuoklis, ir skaiciuoti ta pati RMS su papigiaisku,
kad ir 4-bit CPU? Biski RAM, samplu vienam periodui, kad sekancius N galetu
skaiciuoti, ir valio, RMS, kad ir su islygom.
Neturint sourcu matuoklio kad ir uz 800€, negali buti tikras kad ir ten ne
feikas ar nera bugo.

"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message