Tema: Re: watt-metras
Autorius: xc
Data: 2017-03-28 14:56:29
Darbe turiu kažkokį papigiaiską matuoklį iš lemonos, pajungus serverius,
galios nematuoja, t.y. rodo tik įtampą ir srovę (nu kažką panašaus į
momentinį galingumą galima sudauginus suprasti)

Namo pirkau įdėta brenenstuhlį, ans lyg ir normaliai galią/energiją
suskaičiuoja. Ant stalo nukirst nedėčiau, bet bent jau ne 0 rodo.